Wednesday, July 2, 2014

TESTIMONI VIVIX


Kenapa Vivix ni hot seller? Ia antara produk terbaik Shaklee... ramuan semulajadi 4 bahan terbaik iaitu muscadine grape, purple carrot, elderberry dan polygonum cuspidatum.



Saya mmg kagum bila tgk dengan kebanyakan pengamal tegar Vivix.. mereka nampak muda walaupun usia dah cecah hmpir 50 malah ada yg dah lebih 50an..., kulit tegang bersinar2, sihat bertenaga.. Patutlah Shaklee mendakwa dengan Vivix, anda mampu looks 25 years younger and live 25 years longer. Bukan kisah rekaan tapi lihat dgn mata kepala sendiri..



Dibwh ni saya kongsikan satu testimoni vivix Shaklee. kisah Zura dan ibunya yg ada masalah kesihatan... Alhamdulillah sembuh bersama Vivix...dgn izin Allah jua..




Testimoni vivix ekslusif untuk anda yang ingin mencari suplemen utk yg tersayang 



Jadi kalau ada yang sedang mencari suplemen utk yg tersayang... apa kata cuba Vivix.. saya gelarkannya tonik ajaib sebab ada banyak testimoni berkaitan masalah kesihatan yg sembuh selepas mengamalkan Vivix... seperti imuniti, SLE, sendi, gout, darah tinggi, kolestrol, jantung, strok, diabetes, penyakit batin dan eh mcm2 lagi lah penyakit2 yg saya pun kadang 1st time dengar... Harganya setara dengan kualitinya.. Health is wealth.. bagi yg masih sihat mungkin tak nampak kepentingannya tapi apalah sangat harga jika nak dibandingkan dgn pengorbanan org tersayang...dan lagi satu.. mencegah lebih baik dari mengubati.. Saya taknak nnt umur 40 tapi nampak macam umur 60-70..hihi.. sbb tu saya amalkan Vivix dari sekarang.. so forever usia 30..hihihhihi
Bagi saya, Vivix sangat best.. ianya tonik awet muda... :) dan ianya favorite kami sekeluarga juga utk mak2 saya... Maka harus saya borong... while stock last 


No comments:

Post a Comment