Sunday, August 17, 2014

Cara Mendaftar dan Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee



Apa yang bestnya jadi ahli Shaklee?




Kelebihan Ahli Shaklee #1: Harga Ahli



Anda pasti dapat beli produk Shaklee dengan HARGA AHLI. Itu kelebihan yang paling ramai orang nak. Sebab apa? Harga ahli Shaklee dan harga jualan jauh beza tau. 20% hingga 25%.


Kelebihan Ahli Shaklee #2: Kumpul Point


Dalam sistem Shaklee, kita ada istilah kumpul Point yang dipanggil UV(Unit Volume).

Shaklee punya sistem kumpul point kita boleh dapat cash back dari UV yang dikumpul. Apa itu cash back? Shaklee akan masukkan semula duit terkumpul dari UV ke dalam bank kita.



Itulah rahsia jana pendapatan dalam Shaklee.






Kelebihan Ahli Shaklee #3: Tak Perlu Modal Besar.



Hanya RM65 sahaja yuran untuk jadi ahli Shaklee. RM65 adalah kos untuk dapatkan bisnes kit, sebuah beg keahlian yang penuh dengan RAHSIA jana pendapatan dengan Shaklee. Ada panduan produk Shaklee di dalamnya, senarai harga, majalah Shaklee Today yang penuh kisah motivasi orang berjaya dalam Shaklee.






Kelebihan Ahli Shaklee #4: Tak Perlu Maintain Point



Setiap bulan, ahli Shaklee tak perlu maintain point atau pembelian setiap bulan. Bulan ni anda nak beli ESP tapi bulan depan stok ESP ada lagi. Anda tak perlu buat pembelian setiap bulan, sebagai syarat keahlian. 



Kalau rasa tak nak beli bulan seterusnya pun takpe. Keahlian anda tidak akan terjejas, tidak seperti sesetengah jualan produk yang lain. Kalau tak maintain pembelian bulanan, anda tidak boleh dapat point itu dan ini. Kena buat pembelian jumlah RMxxx untuk dapat keistimewaan sebagai ahli semula.



Kelebihan Ahli Shaklee #5: Tiada Yuran Tahunan



Shaklee bagi macam-macam kelebihan bila jadi ahli, dan ia tiada yuran tahunan. Shaklee sangat menjaga kebajikan ahli shaklee dengan tidak perlu membayar yuran keahlian dan tak perlu renew keahlian setiap tahun. KEAHLIAN SEUMUR HIDUP.






Kelebihan Ahli Shaklee #6: Harga lagi rendah dari Harga Ahli



Shaklee akan OFFER Promosi Produk bulanan yang ISTIMEWA untuk Ahli Shaklee sahaja. Setiap bulan, Shaklee akan pilih satu daripada produk-produknya untuk mendapat promosi pembelian Istimewa dan Harganya lebih rendah dari harga ahli.



Kelebihan Ahli Shaklee #7: Jana pendapatan sehingga 4 - 5 angka sebulan



Yang ini ramai tak percaya, tapi ia benar-benar terjadi. Sebulan anda boleh capai bonus sehingga beribu-ribu ringgit apabila serius untuk berbisnes dengan Shaklee. Konsep bisnes Shaklee mudah, patuh shariah dan bukannya asyik nak keluar cari prospek. Bukan tu sahaja. Shaklee menawarkan Car Bonus dengan Bonus Percutian. Tapi, itu ada cara.



RAHSIA nak tahu cara goyang kaki sambil jana duit adalah dengan REGISTER bersama saya. Register bersama orang lain, semestinya tidak sama.





Bagaimana Nak Daftar Keahlian Shakle?

Ada 2 cara nak daftar ahli, dengan yuran RM65 atau secara PERCUMA.



1. Anda boleh daftar dengan RM65 sahaja tanpa apa-apa pembelian.



2. Anda boleh kumpul order rakan-rakan dan family yang nak beli produk Shaklee sehingga 200UV dan seterusnya mendapat keahlian PERCUMA. Tak perlu dah bayar RM65. Sangat berbaloi-baloi. 

P/s: Untuk mendaftar sendiri, sila gunakan ID yg tertera dibawah ini sebagai sponsor anda. 



Sebarang pertanyaan, konsultasi, boleh contact

Noorhafisah | ID 916381
FB : Mel Hafisah 
Call / SMS / Whatsapp : 013-3504041
Blog : http://vitamincomel.blogspot.com/
Email : aminhafisah@gmail.com




No comments:

Post a Comment