Thursday, August 14, 2014

SHAKLEE: CoQHealth

Saya percaya kemunculan produk ini pasti memberikan kelegaan buat rakyat Malaysia memandangkan penyakit jantung merupakan antara 10 penyakit utama di Malaysia dan juga antara pembunuh utama di Malaysia selain kencing manis. Kita tahu yang senaman merupakan cara yang paling mudah untuk memiliki jantung yang sihat. Tetapi kita ada pilihan lain yang dapat membantu jantung lebih sihat dan bertenaga iaitu mengamalkan makanan tambahan untuk jantung..

small but powerful
CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan lebih baik.

CoQ10 telah ditunjukkan dapat:
• Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
• Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap 
   pengoksidaan LDL
• Meningkatkan peredaran darah
• Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di 
   dalam darah

CoQ10 ialah nutrien larut lemak semulajadi yang terdapat dalam setiap sel badan. Ia bertanggungjawab menhasilkan tenaga dalam setiap sel. Ia juga merupakan antioksida semulajadi.. CoQ10 membantu menguatkan otot jantung. CoQ10 membantu mencegah  pengoksidaan kolestrol jahat dan CoQ10 juga berfungsi memastikan salur darah fleksibel untuk tekanan darah yang sihat. Dan yang lebih menarik CoQ10  juga membantu membaiki peredaran darah. Ini bermaksud ia membekalkan oksigen dan nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih muda. Dalam erti kata lain. CoQ10 membantu kulit lebih cerah dan berseri. CoQ10 juga untuk perlindungan matahari semulajadi, meningkatkan kesuburan dan meningkatkan tenaga lebih2 lagi jika anda mengalami sindrom keletihan yang kronik dan juga mampu untuk meningkatkan keupayaan mental (migrain, sakit kepala dan loya) 



Tahap CoQ10 semulajadi dalam badan berkurang apabila kita meningkat usia. Sebab tu salah satu alternatif adalah mengambil CoQ Health Plus Shaklee. Ia mengandungi 3 bahan utama iaitu CoQ10, Vitamin E, Green Tea.  Apa yang membezakan CoQ Health Plus dengan produk lain adalah CoQ10 Shaklee adalah daripada yis ekstrak semulajadi sama seperti yang dihasilkan oleh badan. dan Oh ya.. satu lagi. Shaklee memiliki sistem penyerapan yang dipatenkan. 



Menarik bukan.. Jom mulakan hari dengan pengambilan CoQ Health Plus Shaklee...


Sebarang pertanyaan, konsultasi, boleh contact

Noorhafisah | ID 916381
FB : Mel Hafisah 
Call / SMS / Whatsapp : 013-3504041
Blog : http://vitamincomel.blogspot.com/
Email : aminhafisah@gmail.com




No comments:

Post a Comment